Najčastejšie otázky

Kedy mám čakať tovar, keď dnes urobím objednávku?
Doručovacia doba je 4 - 5 pracovných dní po Českej republike a o deň dlhšie na Slovensko od uskutočnenia objednávky. Náš tím v expedičnom oddelení sa maximálne snaží, aby Váš módny kúsok bol čo najskôr u Vás.

Ako budem informovaný, že som nakúpil na webovom obchode Tamsin?
Každý zákazník dostane e-mail s informáciami o práve prijatej objednávke. V prípade nedoručenia emailu si, prosím, najprv vo Vašej schránke skontrolujte nevyžiadanú poštu/spam alebo kontaktujte náš zákaznícky servis, či bola naozaj objednávka urobená. Náš ochotný zákaznícky tím Vám bude veľmi rád k dispozícii.

Mnou požadovaná veľkosť nie je momentálne dostupná. Je možné, že má veľkosť bude opäť dostupná?
Vďaka obľúbenosti českých a slovenských online nákupov sa bohužiaľ stav módnych položiek na našom webe priebežne mení, a preto je možné, že Vami požadovaná veľkosť bude opäť dostupná. Preto, prosím, sledujte naše stránky pravidelne, avšak zaručiť opätovné naskladnenie Vám s určitosťou nemôžeme.

Čo znamená predbežný dátum odoslania uvedený v mojej objednávke?
Predbežný dátum odoslania je termín, kedy Váš módny kúsok obdržíme z nášho centrálneho skladu v Londýne v našom distribučnom stredisku v Chrudimi a ďalší pracovný deň expedujeme tovar na Vašu adresu. Doručovacia doba je 4 - 5 pracovných dní po Českej republike a o deň dlhšie na Slovensko od uskutočnenia objednávky.

Čo znamená, keď dostanem mail o nenaskladněné položke?
Ide o informačný email ohľadom nedostupnosti položky v našom centrálnom sklade v Londýne. Táto situácia sa stáva veľmi zriedka a vopred sa za túto komplikáciu ospravedlňujeme. V priebehu dvoch pracovných dní od odoslania emailu budete informovaní o prípadnom naskladnení či stornovania položky.

Kedy sa začne objednávka spracovávať pri platbe vopred?
Objednávka sa začne spracovávať, akonáhle obdržíme z platobného systému notifikáciu o uskutočnenej platbe kartou alebo online prevodom.

Za akých podmienok smiem tovar vrátiť bez udania dôvodu?
Zákazník je oprávnený vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Vždy sa snažíme v prospech zákazníka poslať peňažnú čiastku v najkratšom možnom termíne, najneskôr však do 14 dní odo dňa odoslania tovaru na naše distribučné stredisko v Chrudimi. Peniaze budú vrátené na Váš bankový účet (na poštové poukážky a šeky nevraciame) uvedený v protokole o odstúpení od zmluvy.

Kedy môžem tovar reklamovať?
Veľmi si vážime svojich zákazníkov a naším cieľom je poskytnúť vynikajúce zákaznícku starostlivosť. V prípade, že objavíte na zakúpenom tovare vadu v priebehu záručnej lehoty, máte právo uplatniť reklamáciu. Reklamácia nebude uznaná v prípade, že tovar je zničený, nosený alebo násilne poškodený. Záručná doba je 24 mesiacov.

Kedy bude moja reklamácia vybavená?
Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od prijatia tovaru v našom distribučnom stredisku. Akonáhle obdržíme reklamovaný tovar, budete emailom informovaní o jeho doručenia a následne potom o vybavení reklamácie.

Kam môžem poslať nevyhovujúci tovar alebo reklamáciu?
Zákazník môže poslať nevyhovujúci tovar alebo reklamáciu na adresu českého distribučného centra: Tamsin LONDON CZ s.r.o., Priemyselná 7, Chrudim 537 01, Česká republika, alebo sa obrátiť e-mailom na info@tamsin.sk. Reklamácia sa vybavuje na základe vyplneného reklamačného protokolu, ktorý je súčasťou zaslanej faktúry v zásielke.

Novinky do emailu s bonusom
8 EUR na Váš nákup
žena
Zavrieť

MÓDNE NOVINKY SO ZĽAVOU 8 € Zapíšte sa na odber našich módnych noviniek
a získajte vždy niečo navyše

S našim newsletterom vám nič neunikne!