Najčastejšie otázky

Ako budem informovaný, že som nakúpil na webovom obchode Tamsin London?
Každý zákazník dostane e-mail s informáciami o práve prijatej objednávke. V prípade nedoručenia emailu, kontaktujte prosím zákaznícky servis, či bola naozaj objednávky urobená.

Mnou požadovaná veľkosť nie je dostupná. Je možné, či bude ešte k dispozícii?
Stav tovaru sa priebežne mení, a preto je možné, že Vami požadovaná veľkosť bude opäť dostupná. Nemôžeme Vám to však s určitosťou zaručiť.

Čo znamená predbežný dátum duručení uvedené v mojej objednávke?
Predbežný dátum doručenia je termín, keď tovar predpokladáme, že Vám dopravca doručí zásielku.

Čo znamená, keď dostanem mail o nenaskladněné položke?
Ide o informačný email ohľadom nedostupnosti položky v našom centrálnom sklade v Londýne. Za dva pracovné dni od odoslania emailu budete informovaní o prípadnom naskladnení či stornovania položky.

Kedy sa začne objednávka spracovávať pri platbe vopred?
Objednávka sa začne spracovávať, akonáhle sa nám platba pripíše na náš bankový účet.

Ako rýchlo obdržím svoju zásielku?
Pokiaľ je tovar skladom v Českej republike, odosielame zásielku najdlhšie 2. deň. V prípade expedície tovaru z centrálneho skladu v Londýne, odosielame zásielku ihneď po jej obdržaní v našom distribučnom stredisku v Chrudimi, čo trvá 7-9 dní. Balíček je 1-2 na cestách a za 2-3 dni u Vás doma.

Za akých podmienok smiem tovar vrátiť bez udania dôvodu?
Zákazník je oprávnený vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Tamsin tím sa bude snažiť v prospech zákazníka poslať peňažnú čiastku v najkratšom možnom termíne, najneskôr však do 14 dní odo dňa odoslania tovaru na naše distribučné stredisko v Chrudimi. Peniaze budú vrátené na bankový účet zákazníka (na poštové poukážky a šeky nevraciame), uvedený v protokole o odstúpení od zmluvy.

Kedy môžem tovar reklamovať?
Veľmi si vážime svojich zákazníkov a naším cieľom je poskytnúť vynikajúce zákaznícku starostlivosť. V prípade, že zákazník objaví na zakúpenom tovare vadu v priebehu záručnej lehoty, má právo uplatniť reklamáciu. Reklamácia sa nevzťahuje na tovar, ktorý je zničené, nosené alebo násilne poškodené. Záručná doba je 24 mesiacov.

Kedy mi budú peniaze za reklamáciu vrátené?
Podľa českého obchodného práva musí byť reklamácia vybavená do 30 dní od prijatia tovaru v našom distribučnom stredisku. Akonáhle obdržíme reklamovaný tovar, budete emailom informovaní o jeho doručení.

Kam môžem poslať nevyhovujúci tovar alebo reklamáciu?
Zákazník môže poslať nevyhovujúci tovar alebo reklamáciu na adresu českého distribučného centra: Průmyslová 7, Chrudim 537 01, Česká republika, alebo sa obrátiť e-mailom na info@tamsin.sk. Reklamácia sa vybavuje na základe vyplneného reklamačného protokolu, ktorý je súčasťou zaslanej faktúry v zásielke.

Novinky do e-mailu

Získajte aktuálne akcie, novinky a zľavy